Google Ads on vĂ”imas tööriist ettevĂ”tete jaoks, et jĂ”uda oma sihtrĂŒhmani internetis, kuid selle efektiivne kasutamine nĂ”uab teadmisi ja tĂ€psust. Kahjuks teevad nii mĂ”ned reklaamagentuurid kui ka kogemusteta ettevĂ”tjad Google Adsi kasutades sageli vigu, mis vĂ”ivad kampaania tulemuslikkust oluliselt vĂ€hendada. Siin on ĂŒlevaade kĂ”ige tĂŒĂŒpilisematest vigadest ja soovitustest, kuidas neid vĂ€ltida.
TĂŒĂŒpilised vead ja soovitused
Google Adsi reklaamikampaaniate loomisel ja haldamisel esineb sageli vigu, mis vĂ”ivad mĂ”jutada kampaania tĂ”husust ja tulemuslikkust.Â
Nii reklaamagentuurid kui ka kogemusteta ettevĂ”tjad vĂ”ivad eksida, kuid Ă”nneks on enamik vigu vĂ€lditavad, kui jĂ€rgida parimaid praktikaid.Â
Allpool on vĂ€lja toodud levinumad vead ja soovitused, kuidas neid vĂ€ltida, et muuta oma Google Ads reklaamid edukamaks. 10 levinud viga Google Ads’is:
EbatÀpsed sihtimisvalikud
Viga: Liiga lai vÔi ebapiisav sihtimine, mis viib ebaefektiivse eelarve kasutamiseni.
Lahendus: Kasutage Google Adsi sihtimisvÔimalusi targalt, sh geograafilist sihtimist, demograafilisi filtreid ja huve.
Ebapiisavad mÀrksÔnad ja mÀrksÔnade uuring
Viga: MÀrksÔnade valikul lÀhtutakse oletustest, mitte pÔhjalikust uurimistööst.
Lahendus: Tehke pĂ”hjalik mĂ€rksĂ”nade analĂŒĂŒs kasutades Google’i mĂ€rksĂ”nade planeerijat ja teisi tööriistu.
Puudulikud reklaamtekstid
Viga: Ăldised reklaamtekstid vĂ”i puudulikud ĂŒleskutset tegevusele (CTA).
Lahendus: Looge sihtrĂŒhmale suunatud reklaamtekstid, mis sisaldavad selget ĂŒleskutset tegevusele.
Eelarve ebapiisav jaotamine
Viga: Ebaefektiivne eelarve jaotus.
Lahendus: Jaotage eelarve strateegiliselt, alustades vÀiksematest testkampaaniatest.
Konversioonide jÀlgimise eiramine
Viga: Konversioonide jÀlgimise tööriistade mittekasutamine.
Lahendus: Seadistage konversioonide jÀlgimine ja kasutage Google Analyticsit tulemuste mÔÔtmiseks.
Visuaalide kasutamine
Viga: Visuaalse sisu potentsiaali mittekasutamine.
Lahendus: Kasutage kvaliteetseid ja asjakohaseid visuaale ja videoid, mis tÔmbavad tÀhelepanu.
Reklaamilaiendite kasutamine
Viga: Reklaamilaiendite mittekasutamine.
Lahendus: Kasutage reklaamilaiendeid, nagu kontaktinfo ja saidilinkide laiendused, et parandada CTR-i.
Negatiivsete mÀrksÔnade kasutamine
Viga: Negatiivsete mÀrksÔnade mittekasutamine.
Lahendus: Lisage negatiivsed mÀrksÔnad, et vÀlistada ebasoovitavad otsingupÀringud.
Kvaliteediskoori parandamine
Viga: Kvaliteediskoori alahindamine.
Lahendus: Optimeerige reklaamtekste, maandumislehti ja mÀrksÔnade relevantsust.
Ăige reklaamikampaania valik
Viga: Sobimatu kampaaniatĂŒĂŒbi valik.
Lahendus: Valige kampaaniatĂŒĂŒp, mis vastab teie eesmĂ€rkidele ja sihtrĂŒhmale.
5 praktilist nÀidet halbadest reklaamidest
Reklaamimaailmas leidub nii suurepĂ€raseid nĂ€iteid kui ka Ă”ppetunde andvaid ebaĂ”nnestumisi. Google Adsi reklaamid ei ole erand, kus vĂ€ikesed vead vĂ”ivad mĂ”jutada kampaania tulemuslikkust oluliselt.Â
Siin on viis praktilist nÀidet halbadest reklaamidest koos kommentaaridega, mis aitavad mÔista, miks need ei toiminud:
Liiga ĂŒldine reklaamtekst
NĂ€ide: Reklaam, mis pakub “Parimaid kingitusi igaks sĂŒndmuseks!”Â
Kommentaar: Selline reklaam on liiga ĂŒldine ja ei haara kindlat sihtrĂŒhma ega vasta konkreetsele vajadusele. Kasutajal vĂ”ib olla raske mĂ”ista, mida tĂ€pselt reklaamitakse ja miks peaks ta klikkima just sellel reklaamil.
EbatÀpne sihtimine
NĂ€ide: Meeste spordijalatsite reklaam, mis ilmub naistele suunatud fitnessi veebilehel.Â
Kommentaar: EbatĂ€pne sihtimine viib olukorrani, kus reklaam jĂ”uab ebasobiva sihtrĂŒhmani. Sellisel juhul on reklaami klikkimise tĂ”enĂ€osus vĂ€ga madal, kuna see ei vasta vaataja huvidele.
Keeruline ja segadusttekitav ĂŒleskutse tegevusele
NĂ€ide: Reklaam, mis sisaldab CTA-d: “Hankige oma, registreerudes, allalaadides ja jĂ€lgides!”Â
Kommentaar: Liiga paljud sammud ĂŒleskutses tegevusele vĂ”ivad kĂŒlastaja segadusse ajada. Selge ja lihtsa CTA kasutamine suurendab tĂ”enĂ€osust, et kasutaja astub soovitud sammu.
Negatiivsete mÀrksÔnade puudumine
NĂ€ide: Lastetoodete pood, mis kasutab mĂ€rksĂ”na “mĂ€nguasjad”, kuid ei lisa negatiivseid mĂ€rksĂ”nu nagu “tĂ€iskasvanutele”.Â
Kommentaar: Ilma negatiivsete mĂ€rksĂ”nadeta vĂ”ib reklaam ilmuda otsingutes, mis ei ole sihtrĂŒhmale asjakohased. See viib eelarve raiskamiseni ja vĂ€hendab kampaania ĂŒldist tĂ”husust.
Madal kvaliteediskoor
NĂ€ide: Reklaam, mis suunab kasutaja mitteseotud maandumislehele.Â
Kommentaar: Kui reklaam viib kasutaja lehele, mis ei vasta otsingupÀringule ega reklaami sisule, mÔjutab see negatiivselt kvaliteediskoori. Madal kvaliteediskoor tÀhendab kÔrgemaid kulusid ja madalamat asetust reklaamides.
Illustreeriv nĂ€iede reklaamvisuaali kohtaâ
Enne edasiliikumist, tehke oma panus â arvake Ă€ra, mis teenust see reklaam pakub? đ “Vaadake pilti”
On antud: Silmapaistvalt ilus pilt, kaasakiskuv ĂŒleskutse, mĂ”ned sĂ”nad siin-seal.
Kommentaar: Eksitusse ajav mĂ”istatus! On see reklaam luksuslikule korterile, disainermööblile vĂ”i ehk uuele parketile? Kes kĂŒll vĂ”taks vaevaks klikkida sellel reklaamil? VĂ”ib-olla need, keda kannustab lihtsalt uudishimu, kuid kindlasti mitte need, keda pĂ€riselt sihtida tahetakse. Ja kas ĂŒldse on mingit kindlat sihtrĂŒhma silmas peetud? MĂ”elge vaid, kui palju reklaamieelarvet vĂ”ib selline segadus minema pĂŒhkida.
Lahendus: Reklaam peab olema nagu hĂ€sti dirigeeritud sĂŒmfoonia â iga noot ja paus on paigas. Peab olema atraktiivne ja kontekstiga haakuv pilt, reklaamtekst peab olema piisavalt informatiivne (jĂ€rgides reklaami pikkuse piiranguid) ning ĂŒleskutse selge ja kutsuma esile soovitud tegevuse.
Ahjaa, peaaegu ununes â me rÀÀgime raamatupidamisteenust pakkuvast firmast đ
Uus lĂ€henemine: Kujutage ette reklaami, kus on imeline pilt, mis köidab tĂ€helepanu esimesest pilgust: kalkulaator ja elegantne pastapliiats, mĂ”lemad paigutatud sĂ€ravale lauale peene kohvikupiima vahtu joonistatud euro mĂ€rgi kĂ”rvale. Tekst ĂŒtleb: “Tunne oma numbrite jĂ”udu.” Ja all on ĂŒleskutse: “Avasta, kuidas meie raamatupidamisteenused viivad sinu Ă€ri uuele tasemele. Uuri lĂ€hemalt nĂŒĂŒd!”
Uus lĂ€henemine ei jĂ€ta ruumi segadusele. See on suunatud, see on selge ja see on ahvatlev. See mitte ainult ei tĂ”mba ligi Ă”iget sihtrĂŒhma, vaid ka annab neile kohe teada, mida nad saavad â professionaalne raamatupidamisteenus, mis toob nende Ă€risse selguse ja kasvu.
Vaata lisaks ka meie pÔhiteenused:
- Google reklaam
- Facebook reklaam
- Seo teenus, otsingumootori optimeeerimine
- Sotsiaalmeedia turundus
- Seo teenus
- Seo audit
- Tehniline SEO
- Kohalik SEO
- E-kaubanduse SEO
- Lehe-sisene SEO (On-Page SEO)
- Lehe-vÀline SEO (Off-Page SEO)
- Backlinkide loomine
- Lehe kiiruse optimeerimine
- Seo mĂ€rksĂ”nade analĂŒĂŒs
- Sisu loomine ja SEO optimeerimine
- Konkurentide analĂŒĂŒs
- SEO konsultatsioonid