10 levinud viga Google Ads’is: Kuidas neid vĂ€ltida ja sÀÀsta raha

201

Edukas olemine turul on iga ettevÔtte peamised eesmÀrgid.

Sisukord

Google Ads on vĂ”imas tööriist ettevĂ”tete jaoks, et jĂ”uda oma sihtrĂŒhmani internetis, kuid selle efektiivne kasutamine nĂ”uab teadmisi ja tĂ€psust. Kahjuks teevad nii mĂ”ned reklaamagentuurid kui ka kogemusteta ettevĂ”tjad Google Adsi kasutades sageli vigu, mis vĂ”ivad kampaania tulemuslikkust oluliselt vĂ€hendada. Siin on ĂŒlevaade kĂ”ige tĂŒĂŒpilisematest vigadest ja soovitustest, kuidas neid vĂ€ltida.

TĂŒĂŒpilised vead ja soovitused

Google Adsi reklaamikampaaniate loomisel ja haldamisel esineb sageli vigu, mis vÔivad mÔjutada kampaania tÔhusust ja tulemuslikkust. 

Nii reklaamagentuurid kui ka kogemusteta ettevÔtjad vÔivad eksida, kuid Ônneks on enamik vigu vÀlditavad, kui jÀrgida parimaid praktikaid. 

Allpool on vĂ€lja toodud levinumad vead ja soovitused, kuidas neid vĂ€ltida, et muuta oma Google Ads reklaamid edukamaks. 10 levinud viga Google Ads’is:

EbatÀpsed sihtimisvalikud

Viga: Liiga lai vÔi ebapiisav sihtimine, mis viib ebaefektiivse eelarve kasutamiseni.

Lahendus: Kasutage Google Adsi sihtimisvÔimalusi targalt, sh geograafilist sihtimist, demograafilisi filtreid ja huve.

Ebapiisavad mÀrksÔnad ja mÀrksÔnade uuring

Viga: MÀrksÔnade valikul lÀhtutakse oletustest, mitte pÔhjalikust uurimistööst.

Lahendus: Tehke pĂ”hjalik mĂ€rksĂ”nade analĂŒĂŒs kasutades Google’i mĂ€rksĂ”nade planeerijat ja teisi tööriistu.

Puudulikud reklaamtekstid

Viga: Üldised reklaamtekstid vĂ”i puudulikud ĂŒleskutset tegevusele (CTA).

Lahendus: Looge sihtrĂŒhmale suunatud reklaamtekstid, mis sisaldavad selget ĂŒleskutset tegevusele.

Eelarve ebapiisav jaotamine

Viga: Ebaefektiivne eelarve jaotus.

Lahendus: Jaotage eelarve strateegiliselt, alustades vÀiksematest testkampaaniatest.

Konversioonide jÀlgimise eiramine

Viga: Konversioonide jÀlgimise tööriistade mittekasutamine.

Lahendus: Seadistage konversioonide jÀlgimine ja kasutage Google Analyticsit tulemuste mÔÔtmiseks.

Visuaalide kasutamine

Viga: Visuaalse sisu potentsiaali mittekasutamine.

Lahendus: Kasutage kvaliteetseid ja asjakohaseid visuaale ja videoid, mis tÔmbavad tÀhelepanu.

Reklaamilaiendite kasutamine

Viga: Reklaamilaiendite mittekasutamine.

Lahendus: Kasutage reklaamilaiendeid, nagu kontaktinfo ja saidilinkide laiendused, et parandada CTR-i.

Negatiivsete mÀrksÔnade kasutamine

Viga: Negatiivsete mÀrksÔnade mittekasutamine.

Lahendus: Lisage negatiivsed mÀrksÔnad, et vÀlistada ebasoovitavad otsingupÀringud.

Kvaliteediskoori parandamine

Viga: Kvaliteediskoori alahindamine.

Lahendus: Optimeerige reklaamtekste, maandumislehti ja mÀrksÔnade relevantsust.

Õige reklaamikampaania valik

Viga: Sobimatu kampaaniatĂŒĂŒbi valik.

Lahendus: Valige kampaaniatĂŒĂŒp, mis vastab teie eesmĂ€rkidele ja sihtrĂŒhmale.

Digiturunduse agentuur, 10 levinud viga Google Ads'is

5 praktilist nÀidet halbadest reklaamidest

Reklaamimaailmas leidub nii suurepÀraseid nÀiteid kui ka Ôppetunde andvaid ebaÔnnestumisi. Google Adsi reklaamid ei ole erand, kus vÀikesed vead vÔivad mÔjutada kampaania tulemuslikkust oluliselt. 

Siin on viis praktilist nÀidet halbadest reklaamidest koos kommentaaridega, mis aitavad mÔista, miks need ei toiminud:

Liiga ĂŒldine reklaamtekst

NĂ€ide: Reklaam, mis pakub “Parimaid kingitusi igaks sĂŒndmuseks!” 

Kommentaar: Selline reklaam on liiga ĂŒldine ja ei haara kindlat sihtrĂŒhma ega vasta konkreetsele vajadusele. Kasutajal vĂ”ib olla raske mĂ”ista, mida tĂ€pselt reklaamitakse ja miks peaks ta klikkima just sellel reklaamil.

EbatÀpne sihtimine

NÀide: Meeste spordijalatsite reklaam, mis ilmub naistele suunatud fitnessi veebilehel. 

Kommentaar: EbatĂ€pne sihtimine viib olukorrani, kus reklaam jĂ”uab ebasobiva sihtrĂŒhmani. Sellisel juhul on reklaami klikkimise tĂ”enĂ€osus vĂ€ga madal, kuna see ei vasta vaataja huvidele.

Keeruline ja segadusttekitav ĂŒleskutse tegevusele

NĂ€ide: Reklaam, mis sisaldab CTA-d: “Hankige oma, registreerudes, allalaadides ja jĂ€lgides!” 

Kommentaar: Liiga paljud sammud ĂŒleskutses tegevusele vĂ”ivad kĂŒlastaja segadusse ajada. Selge ja lihtsa CTA kasutamine suurendab tĂ”enĂ€osust, et kasutaja astub soovitud sammu.

Negatiivsete mÀrksÔnade puudumine

NĂ€ide: Lastetoodete pood, mis kasutab mĂ€rksĂ”na “mĂ€nguasjad”, kuid ei lisa negatiivseid mĂ€rksĂ”nu nagu “tĂ€iskasvanutele”. 

Kommentaar: Ilma negatiivsete mĂ€rksĂ”nadeta vĂ”ib reklaam ilmuda otsingutes, mis ei ole sihtrĂŒhmale asjakohased. See viib eelarve raiskamiseni ja vĂ€hendab kampaania ĂŒldist tĂ”husust.

Madal kvaliteediskoor

NÀide: Reklaam, mis suunab kasutaja mitteseotud maandumislehele. 

Kommentaar: Kui reklaam viib kasutaja lehele, mis ei vasta otsingupÀringule ega reklaami sisule, mÔjutab see negatiivselt kvaliteediskoori. Madal kvaliteediskoor tÀhendab kÔrgemaid kulusid ja madalamat asetust reklaamides.

Illustreeriv nĂ€iede reklaamvisuaali kohta​

Enne edasiliikumist, tehke oma panus – arvake Ă€ra, mis teenust see reklaam pakub? 😄 “Vaadake pilti”

On antud: Silmapaistvalt ilus pilt, kaasakiskuv ĂŒleskutse, mĂ”ned sĂ”nad siin-seal.

Kommentaar: Eksitusse ajav mĂ”istatus! On see reklaam luksuslikule korterile, disainermööblile vĂ”i ehk uuele parketile? Kes kĂŒll vĂ”taks vaevaks klikkida sellel reklaamil? VĂ”ib-olla need, keda kannustab lihtsalt uudishimu, kuid kindlasti mitte need, keda pĂ€riselt sihtida tahetakse. Ja kas ĂŒldse on mingit kindlat sihtrĂŒhma silmas peetud? MĂ”elge vaid, kui palju reklaamieelarvet vĂ”ib selline segadus minema pĂŒhkida.

Lahendus: Reklaam peab olema nagu hĂ€sti dirigeeritud sĂŒmfoonia – iga noot ja paus on paigas. Peab olema atraktiivne ja kontekstiga haakuv pilt, reklaamtekst peab olema piisavalt informatiivne (jĂ€rgides reklaami pikkuse piiranguid) ning ĂŒleskutse selge ja kutsuma esile soovitud tegevuse.

Ahjaa, peaaegu ununes – me rÀÀgime raamatupidamisteenust pakkuvast firmast 🙂

Uus lĂ€henemine: Kujutage ette reklaami, kus on imeline pilt, mis köidab tĂ€helepanu esimesest pilgust: kalkulaator ja elegantne pastapliiats, mĂ”lemad paigutatud sĂ€ravale lauale peene kohvikupiima vahtu joonistatud euro mĂ€rgi kĂ”rvale. Tekst ĂŒtleb: “Tunne oma numbrite jĂ”udu.” Ja all on ĂŒleskutse: “Avasta, kuidas meie raamatupidamisteenused viivad sinu Ă€ri uuele tasemele. Uuri lĂ€hemalt nĂŒĂŒd!”

Uus lĂ€henemine ei jĂ€ta ruumi segadusele. See on suunatud, see on selge ja see on ahvatlev. See mitte ainult ei tĂ”mba ligi Ă”iget sihtrĂŒhma, vaid ka annab neile kohe teada, mida nad saavad – professionaalne raamatupidamisteenus, mis toob nende Ă€risse selguse ja kasvu.

10 levinud viga Google Ads'is
Kui otsid suurepĂ€rast Google Ads reklaami, mis tĂ”mbaks tĂ€helepanu ja tooks tulemusi, siis olete Ă”iges kohas! VĂ”tke meiega ĂŒhendust ja vaatame koos, kuidas teie ettevĂ”tet edasi viia
Viimased postitused